Zagonski ali startni tok akumulatorja
Večje kot je število in velikost plošč v akumulatorskem stavku, večja je zagonska moč. Startno moč akumulatorja merimo navadno v CCA (cold cranking amps), ki pomeni zagonski tok merjen v A, ki ga zagotavlja akumulator v 30 sekundah praznjenja pri temperaturi -17,8 stopinj C, ko akumulator doseže končno napetosti 1,2V po celici oziroma 7,2V za akumulator 12V.
Čim višja je zagonska moč akumulatorja, tem lažji je zagon motorja. Za zagon motorja ne potrebujemo velike kapacitete akumulatorja, ampak zagonsko moč.
To je posebno pomembno pri vozilih in plovilih na diesel pogon, oz. vseh motorjih nad 2 L prostornine, ter pri vozilih v območju nizkih temperatur. Akumulatorji za osebna vozila imajo zagonski tok od 300A naprej.
Nekdanje razumevanje akumulatorjev, kjer so dimenzije akumulatorjev pogojevale tudi zagonsko moč, so z uvedbo novih tehnologij, obrnjene na glavo. Kot primer navajamo visoko zagonsko moč akumulatorjev OPTIMA, ki imajo kljub skromnim dimenzijam in nizki kapaciteti, ogromne zagonske moči.
Različni proizvajalci akumulatorjev uporabljajo različne standarde, kot npr.: EN, DIN, SAE, JIS, ETN itd. Pri primerjanju velikosti zagonskega toka moramo biti pri akumulatorjih pazljivi in med seboj primerjati podatke, merjene po enakih standardih.
Opozarjamo tudi na proizvajalce, ki na nalepkah navajajo le podatke o CA (cranking amps), kjer so podatki neprimerljivo višji, saj so meritve opravljene pri 0 st. C in ne pri -17,8, ter na ta način posredno zavajajo kupce.